Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2015

Θερμό επεισόδιο Μεϊμαράκη με συνεργάτη του Σαμαρά

Άγριος καβγάς μεταξύ του Βαγγέλη Μειμαράκη και στενού συνεργάτη του Αντώνη Σαμαρά στους διαδρόμους της Βουλής.



Το επεισόδιο διαδραματίστηκε έξω από τα γραφεία των κοινοβουλευτικών συντακτών την ώρα που ο μέχρι πρόσφατα πρόεδρος της ΝΔ αποχωρούσε από το γραφείο του.

Ο κ. Μειμαράκης σταμάτησε μπροστά σε «πηγαδάκι» δημοσιογράφων, ενώ λίγα λεπτά αργότερα προσήλθε και ο Νίκος Τσούτσιας που είναι ένας εκ των στενών συνεργατών του κ. Σαμαρά.

«Όταν πλησίασε  ο Τσούτσιας τάχα μου ο κ Μειμαράκης "φωναξε "εγώ φεύγω γιατί  ότι ακούει το παραφράζει και το μεταφέρει» έριξε το «καρφί» ο κ. Μειμαράκης δείχνοντας όλο νόημα προς το γραφείο του κ. Σαμαρά.

«Εγώ κ. πρόεδρε;» απάντησε λες και δεν συμβαίνει τίποτα και φανερά ξαφνιασμένος ο Νίκος Τσούτσιας.

«Ναι εσύ» επέμεινε ο κ. Μειμαράκης και στην συνέχεια κατευθύνθηκε προς την έξοδο.

Ο Νίκος Τσούτσιας τον ακολούθησε ζητώντας από πάνω εξηγήσεις.

Ο Βαγγέλης Μειμαράκης σταμάτησε και φανερά εκνευρισμένος επανήλθε «Εσείς τον ξέρατε τον Κλωνάρη (σ.σ infosolution), δεν το ήξερα εγώ» είπε.

Η απάντηση του Νίκου Τσούτσια, «ούτε κατ΄ όψιν» φαίνεται πως εκνεύρισε περαιτέρω τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη: «Τι είπες; Πες μου τώρα τι είπες;» τον ρώτησε σε εντονότατο ύφος και συνέχισε «το άκουσες αυτό που σου λέω; Το άκουσες;»
Για την αποκατάσταση της αλήθειας ο ίδιος ο πρώην πρωθυπουργός μίλησε και επιβεβαίωσε πως όντως γνώριζε την συγκεκριμένη εταιρεία 

Δεν υπάρχουν σχόλια: