Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Αδωνις Γεωργιάδης: " Η μπουμπούκα μου είπε να είμαι ο εαυτός μου και θα με λατρέψουν"


Ο Αδωνις Γεωργιάδης, υποψήφιος σε αυτές τις εκλογές με τη Ν.Δ. στη Β' Αθηνών, είναι από τους πολιτικούς που ή θα τον υποστηρίξει κανείς ένθερμα ή θα είναι πολέμιος εχθρός του. «Ή θέλουν να με δείρουν ή θέλουν να ρίξουν ξύλο για μένα.. Τι να πω;’ αναρωτιέται και ο ίδιος και δίνει τη δική του...




εξήγηση. «Εγώ απλώς προσπαθώ να λέω αυτά που σκέφτομαι, χωρίς να υπολογίζω το πολιτικό κόστος. Ισως φταίει το ύφος μου, το οποίο είναι πολύ παθιασμένο». - Ποιο είναι το... καλύτερο που ακούσατε αυτές τις μέρες; Ηθελα χρόνια να σας ψηφίσω, αλλά δεν ψήφιζα ΛΑΟΣ, και τώρα μου λύσατε τα χέρια... - Και το... χειρότερο; Αυτές οι ύβρεις περί Τσολάκογλου, δοσίλογων κ.λπ. είναι και χυδαία και άδικα! - Τι υπόσχεστε; Οτι θα σκιστώ, ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να ξεφύγουμε από αυτή τη μιζέρια. Και ότι δεν θα τους βάλω να θυσιάσουν τίποτε, αν εγώ δεν το θυσιάσω πρώτος. Ο κόσμος θέλει το παράδειγμα και τον εξαγριώνει η αδικία, αν δει ότι ο πολιτικός είναι ειλικρινής και κάνει ό,τι μπορεί, τον σέβεται και τον εκτιμά. - Τι σας ζητούν; Εχουν παύσει εντελώς πλέον οι αιτήσεις για διορισμό στο Δημόσιο. Εγώ βέβαια -ούτως ή άλλως- δεν έχω διορίσει ποτέ κανέναν. - Υπήρξε στιγμή που είπατε «τα παρατάω»; Οχι, ποτέ! Εγώ λέω αυτά που πιστεύω και ξέρω ως ιστορικός ότι την εποχή της κρίσεως η πολιτική δεν είναι εύκολο πράγμα. Αλλά είναι μια σπουδαία ασχολία για όποιον θέλει να προσφέρει, είναι καθήκον. Πρέπει να σας πω πάντως ότι πλην των λεγομένων «αντιεξουσιαστών» που είναι κολλημένοι, με κανέναν από τους υπόλοιπους πολιτικούς μου αντιπάλους δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. - Η Ευγενία ποια συμβουλή σάς έδωσε; Να είμαι ο εαυτός μου και ότι αν είμαι θα με λατρέψουν... - Τι δεν προλάβατε να κάνετε ως υφυπουργός Ναυτιλίας; Δεν πρόλαβα να λύσω το θέμα της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης του Περάματος. Αν μου δοθεί ξανά στο μέλλον η ευκαιρία, είναι το πρώτο που θα κάνω. - Με τον κ. Καρατζαφέρη μιλήσατε καθόλου από τότε που φύγατε από το κόμμα; Σας κάνει ζημιά η συμμετοχή του αδερφού σας στο ψηφοδέλτιό του; Με τον Γιώργο Καρατζαφέρη δεν έχουμε μιλήσει από την ημέρα της διαγραφής μου κι έπειτα. Είναι νωρίς... Μετά τις εκλογές και όταν θα έχει πέσει το θερμόμετρο, σίγουρα θα μιλήσουμε. Τον τιμώ και τον σέβομαι, το ξέρει και του το έχω δείξει. Ο Λεωνίδας είναι ένας ικανότατος άνθρωπος και κοσμεί το ψηφοδέλτιο Επικρατείας του ΛΑΟΣ. Καμία ζημιά δεν μου κάνει αυτό. «Μπορούσα να παραμείνω υπουργός και βουλευτής, αλλά πήγα σπίτι μου» - Τι απαντάτε σε εκείνους που λένε πως σας γλύκανε η εξουσία και το υπουργιλίκι; Σαράντα πέντε βουλευτές διεγράφησαν, ένας πέταξε όλες τις καρέκλες... Μπορούσα να παραμείνω και υπουργός και βουλευτής, αλλά πήγα σπίτι μου. Κατεβαίνω, δε, στις εκλογές με ένα κόμμα με το οποίο η εκλογή μου κάθε άλλο παρά βέβαιη είναι, και έφυγα από ένα κόμμα με το οποίο σε τρεις εκλογικές αναμετρήσεις βγήκα πρώτος με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο. Νομίζω λοιπόν ότι αν ένας πολιτικός απέδειξε ότι μπορεί να ζήσει άνευ καρέκλας είμαι εγώ. Ο Γιώργος Καρατζαφέρης λοιπόν πάνω στη λύπη του έχει πει διάφορα για μένα, μέσα του ξέρει ότι τίποτε απ' όλα αυτά δεν είναι αλήθεια... - Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνετε μόλις ξυπνήσετε την Κυριακή των εκλογών; Θα πάω, όπως κάνω πάντα τέτοια μέρα, στην Εκκλησία και θα ανάψω ένα κερί στους γονείς μου που με αξίωσαν να φτάσω μέχρι εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: