Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

«Ατάκες» του Φίλου Φαήλου και άλλα μελοδράματα, που σκοτώνουν τα κουνούπια!


Από την μεγαλειώδη συνέντευξη που έδωσε στη ΝΕΤ:

«Εγώ όταν ακούω τον εθνικό ύμνο στέκομαι προσοχή» … Δεν πειράζει Φαήλο. Κανείς δεν είναι τέλειος!

«Αν η ΝΔ δεν έχει αυτοδυναμία πρέπει να...


ξαναπάμε σε εκλογές» … αν η ΝΔ είναι πρώτο κόμμα!
Για την κριτική εντός του κόμματος: «Πρόκειται για ανεπάγγελτους, αστράτευτους χωρίς ιδέες, χωρίς συντροφικό πνεύμα»… Είναι οι ντιντήδες και τα παλικάρια του Νεοφιλελευθερισμού. Αυτοί φταίνε που κάθονται και ακούνε τις κοτσάνες ενός … Υπερ-στρατιώτη!
«Ο Σαμαράς έχει επαναιδεολογικοποιήσει (sic) το κόμμα»… πότε τα κατάφερε; Εμείς ξέρουμε ότι το διέλυσε το κόμμα. Αν αυτό λέγεται επανα ... πως τόπες; ... τότε … bravotony και εις ανώτερα! Από το Μαξίμου πάντως μόνο απέξω θα περάσεις!
«Η αριστερά δεν αποτελεί μια ιερή αγελάδα» … γιατί η ιερή αγελάδα είναι ο Αντώνης και η ΝΔ είναι το ιερό λιβάδι της κοτσάνας
Για τη ΝΔ:«Υπέφερε η ΝΔ από το σύνδρομο της ενοχικής Δεξιάς, που ντρέπεται για τις ιδέες της, που απολογείται, που φοβάται να προβάλλει τα σύμβολα και την ιδεολογία της» … και μεις τι φταίμε. Αν εσείς έχετε σύνδρομα υπάρχουν οι γιατροί και τα ψυχοφάρμακα. Εμείς θα σας τα πούμε;
«Μειοκέκτημά της ΝΔ είναι η ευγένεια, η σεμνότητα, το ενοχικό της σύνδρομο » … Αν είναι ευγένεια να λές τους άλλους αγελάδες και αδερφές τότε τι είναι η αγένεια; Να παίρνεις τις καραμπίνες και να κυνηγάς κεφάλια στο δρόμο; Όσο για τις ενοχές υπάρχουν όπως και στα σύνδρομα ειδικοί που τα κοιτάζουν. Εάν χρειάζεστε εξορκισμό υπάρχει η Εκκλησία!
Η ιδεολογία της ΝΔ: «Ο κοινωνικός φιλελευθερισμός» … όλοι οι αποτυχημένοι φιλελεύθεροι το παίζουν. Κοτσάρουν μπροστά ένα επίθετο και το κακό είναι ότι το πιστεύουν.
«Όσοι ξέρουν να μετρούν από το 1 μέχρι το 300, θα καταλάβουν ότι ο Σαμαράς δεν μπορούσε να κάνει εκλογές» .. υποθέτουμε ότι αυτοί που ξέρουν να μετρούν από το 300 μέχρι το 1000 δεν μετράνε στην πιάτσα της Δεξι΄λας γιατί δεν καταλαβαίνουν τον Αντώνη. Έχουν ενοχικό σύνδρομο!
«Το θέμα ήταν να φύγει ο Γ. Παπανδρέου από την κυβέρνηση και να οριστεί ημερομηνία εκλογών» … μάλλον χάσαμε επεισόδια γιατί πρέπει να έγιναν εκλογές στις 19 Φλεβάρη και μεις δεν το καταλάβαμε!
«Εμείς θα επανακινήσουμε την οικονομία» .. Και μεις θα την επανασταματήσουμε! Γειάσου Φαήλο Επανακινητή και Μπουρλοτιέρη!
Για τις δημοσκοπήσεις: «Δεν είναι η πραγματική εικόνα. Η αυτοδυναμία μας είναι απολύτως εφικτή. Τα μικρά κόμματα θα συμπιεστούν». .. Τώρα που δεν έχουμε λεφτά να της πληρώσουμε οι δημοσκοπήσεις είναι για τα πανηγύρια!
Αν δικαιωθούν οι δημοσκοπήσεις τι επιλογές έχει η ΝΔ:«Η συζήτηση για δήθεν μετεκλογική συνεργασία διακινείται από το ίδιο το ΠΑΣΟΚ. Μπορούμε να ξαναπάμε σε εκλογές»… θα κάνουμε εκλογές μέχρι να βγει πρώτος ο Σαμαράς και μετά μέχρι να βγει αυτοσύναμος. Εμείς δεν θέλουμε να τρώμε τα μυστικά κονδύλια με άλλους.. τα θέλουμε μόνοι μας.
Για Καμμένο: «Ψηφίζοντας "Ανεξάρτητους Έλληνες" είναι σαν να ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ» .. το ίδιο δεν έλεγε ο Φαήλος για τη Ντόρα; «Ψηφίζοντας Δημοκρατική Συμμαχία είναι σαν να ψηφίζεις ΠΑΣΟΚ». Φαήλο κάνεις ζαβολιές.
Σε τι διαφέρει η ΝΔ από το ΠΑΣΟΚ: «Να το πω ωμά. Ο Α. Σαμαράς αν έλεγε όχι εκείνο το βράδυ θα έπαιρνε ποσοστά 50%, όσα και ο Κωνσταντίνος Καραμανλής κάποτε» …. Φαήλο είσαι τρέλα! Μην ανησυχείς τώρα θα πάρετε 60%.
«Εγώ όταν ακούω τον εθνικό ύμνο ή όταν περνάει η σημαία κάθομαι προσοχή»… κάθεσαι ή στέκεις όρθιος; Ξηγήσου γιατί ανησυχούμε ιδιαίτερα! Αν κάθεσαι τότε πως είσαι προσοχή; Παρακαλώ να διαγραφεί από τα πρακτικά γιατί αλλοιώνει την φυσιογνωμία του Φαήλου ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: