Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Έβαψαν κόκκινο το άρμα της Υπάτης


Με απορία και έκπληξη έβλεπαν σήμερα οι κάτοικοι της Υπάτης, αλλά και οι περαστικοί το κοκκινοβαμμένο άρμα, που βρίσκεται στην... είσοδο του χωριού.

Άγνωστος χθες το βράδυ προκάλεσε δολιοφθορές στο ιστορικό αυτό τανκ, ρίχνοντάς του κόκκινη μπογιά. Η αστυνομία και η δημοτική αρχή Λαμίας δια της προέδρου της τοπικής κοινότητας, Βίκη Παπανάγνου, κάνουν εκτενείς έρευνες ώστε να βρεθεί ο δράστης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: