Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Πειραιώς Σεραφείμ προς ΚΚΕ: “Σώστε την Πατρίδα, προστατεύστε την ιδιοπροσωπεία του Έθνους, αποκηρύξτε την πολυπολιτισμικότητα και τον αθεϊσμό”




Αναρτήθηκε από τον/την netakias


Τα περισσότερα Ιστολόγια κι Εφημερίδες κατά την συνήθη φασιστική τακτική αντί να απαντήσουν επι της ουσίας, κατί που απαιτεί κι ένα στοιχειώδες IQ, έσπευσαν να ειρωνευτούν τον Μητροπολίτη. Οταν διαφωνώ σε ένα θέμα (δικαίωμά όλων), όπως πχ αυτό της οντολογίας (της ουσίας το Ειναι), δεν σημαίνει ότι είναι λογικό να ειρωνεύομαι.

Και όσοι δεν γνωρίζουν τις καλές σχέσεις ΚΚΕ και κλήρου, για το καλό της πατρίδας, ας ψάξουν στο διαδίκτυο για τους Παπα-Ανυπόμονο, Μητροπολίτη Κοζάνης Ιωακείμ,  Παπατσιτσιρίκο, Παπαλιούλια κτλ

Εγώ απλώς προσυπογράφω το σχόλιο από το Αλλενάκι :

῾῾…Oι τρεις πυλώνες της “κεντροαριστεράς” πασόκκκε και λοιποί αριστεροί οργανισμοί, ανταγωνίζονται μεταξύ τους σε τριτοκοσμικόδιεθνισμό, καθώς και ποιος από τους τρεις θα αντικαταστήσει ταχύτερα τονΕλληνικό πληθυσμό με ξένους πληθυσμούς.

Έχουν επιλέξει το δρόμο τους και θα είναι εξ ολοκλήρου υπεύθυνοι -με πρώτο το πασόκ- για τυχόν μελλοντικό κύκλο αίματος εναντίον Ελλήνων και διαμελισμό της Πατρίδας μας, με την “πλέρια” συμπαράστασή τους σε κάθε αλλοδαπό, με τη στήριξη της λαθροϊθαγένειας και με τη συνεπή προπαγάνδιση τωνανοιχτών συνόρων.

Το κόμμα του σύριζα συνομιλεί με το τουρκοειδές κόμμα deb της Θράκης. Εκτός των ιδεολογικών απολιθώσεών τους, προσβλέπουν καιροσκοπικά στις ψήφους των λαθρομεταναστών.  ΟΠαφίλης ήταν λάβρος στη βουλή για ψήφο σε όλους τουςλαθρομετανάστες, η Παπαρήγα θέλει ιθαγένεια σε όλους. Πετάει και ένα “Δουβλίνο ΙΙ” για κερασάκι, τώρα που η κρίσιμη μάζα ψηφοφόρων έχειεισβάλλει στη χώρα.

Η τριτοκοσμική κατάληψη της νομικής και η “απεργία πείνας” ενορχηστρώθηκε με τη γνωστή αριστερή ομπρέλα

Όσο για το πασόκ έχει στο καταστατικό του τη φρίκη της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, τον τριτοκοσμικό διεθνισμό, την ελευθερία της χρήσης ναρκωτικών και την πλήρη προστασία των “ατομικών προτιμήσεων”…”

Δεν υπάρχουν σχόλια: