Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Ν.Δ.: Είναι ψεύτης ο Γιαννίτσης -Αληθεια μηπως εχει ξεχαστει καμμια δοση και δεν εχει εισπραχθει ακομη...


Την έντονη αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας προκάλεσαν τα στοιχεία που δόθηκαν από τον υπουργό Εσωτερικών, Τάσο Γιαννίτση, σχετικά με τη χρηματοδότηση των κομμάτων, η οποία ζητά την διόρθωσή τους, τονίζοντας ότι είναι λανθασμένα. Σύμφωνα με τον...
γενικό διευθυντή της ΝΔ, Θανάση Σκορδά, τα στοιχεία που έδωσε ο κ. Γιαννίτσης αναφέρουν ποσά τα οποία θα μπορούσε να πάρει το κόμμα του αλλά δεν πήρε τελικά.
Συγκεκριμένα, ο κ. Σκορδάς υποστήριξε ότι η ΝΔ για το 2011 εισέπραξε περίπου 2,5 εκατ. ευρώ λιγότερα από το 2010, σημειώνοντας ότι πήρε 15.056.167, ενώ το 2011 εισέπραξε 12.749.671 ευρώ, εκ των οποίων τα 11.350.970 ευρώ δεν έφθασαν ποτέ στο ταμείο του κόμματος, καθώς παρακρατήθηκαν για την εξυπηρέτηση υφιστάμενων δανείων.
parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: