γενικό διευθυντή της ΝΔ, Θανάση Σκορδά, τα στοιχεία που έδωσε ο κ. Γιαννίτσης αναφέρουν ποσά τα οποία θα μπορούσε να πάρει το κόμμα του αλλά δεν πήρε τελικά.
Συγκεκριμένα, ο κ. Σκορδάς υποστήριξε ότι η ΝΔ για το 2011 εισέπραξε περίπου 2,5 εκατ. ευρώ λιγότερα από το 2010, σημειώνοντας ότι πήρε 15.056.167, ενώ το 2011 εισέπραξε 12.749.671 ευρώ, εκ των οποίων τα 11.350.970 ευρώ δεν έφθασαν ποτέ στο ταμείο του κόμματος, καθώς παρακρατήθηκαν για την εξυπηρέτηση υφιστάμενων δανείων.
parapolitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου